Wegbeschrijving naar Finca Sadhana

Ons gastenverblijf ligt op +/‐ 75 minuten rijden van San Sebastian de La Gomera. Je kan kiezen tussen de route door het nevelwoud, Parque Nacional De Garajonay of via Hermigua en Vallehermoso, wat iets langer is maar ook heel mooi!

Je rijdt tot in ALOJERA. Bij de Bar‐Supermercado ‘Perdomo’ volg je de weg mee naar rechts dalend richting Playa de Alojera. (zie oranje wegwijzer met strandparasol) Links kom je langs het ‘Consultario Alojera’ en rechts beneden zie je een blauw voetbalveldje liggen.

Aan de eerstvolgende splitsing voor de ‘CASA DE LA MIEL DE PALMA – Centro de Interpretacion’ (dan sta je voor een bord met deze aanwijzing op) sla je rechtsaf naar beneden toe, volg je twee S‐bochten en aan de lantaarnpaal met de spiegel volg je de weg rechtsaf verder naar beneden toe.

Rij links naar boven toe, dat is ter hoogte van een stalling voor een auto en een kleine tractor, een afdakje met een wand van bamboe tegen een werkhuisje aangebouwd met een witte deur.

Rechts zie je een groot oranje huis met twee kleinere en twee grote witte garagepoorten, dat is Casa ‘ALVAMAR, MIEL DE PALMA’

Je volgt de weg naar boven en houdt rechts aan tussen drie huizen, twee op de linkerkant en één wat hoger gelegen rechts.

Je klimt kort en steil naar boven (best in eerste versnelling) en maakt een scherpe bocht naar rechts en onmiddellijk terug naar links. In de bocht zie je een wandelrichtingwijzer: ‘Playa Puerto del Trigo 1,1 km’.

Je volgt de asfaltweg en komt langs een groene draadafsluiting, een watertank en een huisje op je linker kant. Iets verderop zie je een zwarte en een witte brievenbus en de grote houten pijl ‘Finca Sadhana’.

Op dit punt verlaat je de asfalt en volg je de grindweg, rechtsaf naar beneden toe, tot je opnieuw een wandelrichtingwijzer ziet staan op je linker kant: ‘Tazo 2,5km –Arguamul 6,3km – Alojera 1,9km’. Daar rij je de kleine weg op links naar beneden.

Je ziet voor je uit een cluster van huisjes staan waar je langs de kleine grindweg naar beneden rijdt en aan de kabelbaan, achter de huisjes, je auto kan parkeren.

Recht voor je zie je onze huisjes liggen. Vanaf hier volg je ‘te voet’ het pad, rechts naar beneden. We kunnen de bagage, indien gewenst, met de kabelbaan overbrengen. Succes!

Merk op: We plaatsten twee kleine houten pijlen die op de strategische punten vanaf ‘Casa de La Miel de Palma‐Centro de Interpretacion’ mee helpen om de weg naar onze plek te vinden.